آشپزی با قالب لوله سیمانی کتلت پخت

او مطالعه بر روی قالب لوله سیمانی حفاری شده انجام شد که طبق برنامه های بازسازی فاضلاب شهری لاهه و بردا برای جایگزینی برنامه ریزی شده بودند.

قبل از حفاری، بازرسی های بصری برای تعیین وضعیت قالب لوله های فاضلاب، یعنی آسیب سطح توسط مواد شیمیایی داخلی یا عمل مکانیکی انجام شد.

قالب لوله های مورد استفاده در این پروژه در سیستم های فاضلاب ترکیبی مورد استفاده قرار گرفته اند. آنها تخم مرغی از بتن ساخته شده اند. فاضلاب در لاهه در یک منطقه مسکونی خانگی در اطراف تپه های شنی قدیمی قرار داشت.

در این منطقه آب زیرزمینی زیر سطح معکوس فاضلاب قرار دارد. منطقه بردا قبلاً بخشی صنعتی و بخشی خانگی بود. در نتیجه، فاضلاب بردا به مدت تقریباً 35 سال تحت بار ترافیکی بالا قرار داشت.

در این منطقه، آب های زیرزمینی بالاتر از سطح تاج فاضلاب و خاک اطراف آن ترکیبی از ذغال سنگ نارس، رس و ماسه است. به عنوان مرجع، یک لوله فاضلاب بتنی جدید تخم مرغی شکل برای تایید نتایج تجربی استفاده شد.

لوله جدید 2 متر طول داشت و به طول 85/0 متر کوتاه شد تا امکان آزمایش در همان مرکز آزمایشی فراهم شود. کیفیت و شکل لوله جدید الزامات مورد نیاز هلند و استانداردهای اروپایی را برآورده می کند.

مشخصات دقیق هر لوله در جدول نشان داده شده است.اولین مرحله در نظر گرفته شده در طراحی راه اندازی آزمایشگاه شامل ساده سازی شرایط مرزی تجربه شده توسط یک لوله زیرزمینی است.

عملکرد ساختاری لوله هم به سختی خاک و لوله و هم به برهمکنش خاک و سازه در نتیجه بستگی دارد. بار مکانیکی روی لوله ها باعث کشش هایی می شود.

دارای یک جزء عمودی ناشی از وزن مواد پوشاننده بالای لوله و یک جزء افقی مرتبط با مهار حرکت جانبی خاک در داخل خاکریز است.

]ماده سازی بتن سنگ به سه درجه تقسیم می شود و دانه بندی قلوه سنگ وسط 2 تا 3 سانتی متر و دانه بندی قلوه سنگ در سیستم تغذیه خودکار بتن قرار دهید.