استفاده از سیب زرد امروز در قورمه سبزی توسط آشپزی در یزد

سیب زرد امروز حاوی چربی های اشباع شده و کلسترول نیست و به همین دلیل یک غذای عالی برای بیماران قلبی و کسانی است که از چاقی رنج می برند. رژیم سیب می تواند سطح کلسترول خون را تا 30 درصد کاهش دهد.

انواع سیب (ترش) که در آن مقدار کمی شکر برای بیماران دیابتی مفید است. در پخت و پز سیب یک محصول منحصر به فرد است که در دسرها، غذاهای دوم، شیرینی ها، سالادها، سس ها استفاده می شود.

پرنده با سیب پر شده است. آنها با گوشت یا ماهی پخته می شوند. خورش با سبزیجات؛ سرخ شده با جگر؛ به شاه ماهی در گوشت چرخ کرده اضافه کنید. سیب در کاسرول، پنکیک، چیزکیک، غلات و پودینگ خوشمزه است.

سیب ترشی، خشک، سیب های خیس شده برای استفاده در آینده برداشت می شود. سوپ‌های میوه‌ای که از سیب تهیه می‌شوند. به‌صورت تک‌واریشن یا با افزودن میوه‌های دیگر مفید هستند. آنها بر اساس سس سیب از سیب پخته شده، آب یا میوه های خام پوره شده تهیه می شوند.

با عسل، خامه ترش یا خامه سرو می شود. انواع نرم و شیرین سیب برای تهیه مربا، گل ختمی، مارمالاد مناسب است. در هنگام پخت، متخصص آشپزی سیب های سفت و سبز با پوست متراکم را ترجیح می دهد.

چنین میوه هایی به خمیر رطوبت اضافه نمی کنند و نیازی به غلیظ شدن بیشتر نیست. دستور العمل های سیب توفاخیا این یک دسر بوسنیایی است. عدد سیب متوسط ​​سفت، 2 پیمانه شکر، 3 پیمانه آب، آب نصف لیموترش، نصف فنجان گردوی شربت را در یک ماهیتابه یا قابلمه عمیق آماده کنید.

آب را بجوشانید، شکر را اضافه کنید و آب لیمو را اضافه کنید. سیب ها را پوست بگیرید و جای ساقه آن را سوراخ کنید و با احتیاط هسته آن را جدا کنید. سیب های کامل را در شربت در حال جوش آغشته کرده و به مدت 5 تا 10 دقیقه بپزید.