با لامپ زنون توسان بینی خود را کوچک کنید

لامپ زنون توسان آموزشی برای مدیریت جلسات ورزشی یک سیستم ساده اما موثر برای کمک به معلمان در مدیریت جلسات تمرین «لامپ ها» که توسط یک اسپین‌آف به بازار عرضه می‌شود.

به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا زمان بیشتری را برای یافتن راه‌حل صرف کنند. یک کلاس درس را تصور کنید. دانش آموزان روی تمرینات خود کار می کنند.

دست ها برای تماس با معلم یا دستیار بالا می روند. برای دومی غیرممکن است که بداند چه کسی ابتدا با آنها تماس گرفته است.

چه کسی بیشتر به کمک آنها نیاز دارد، دانش آموزان چقدر زمان صرف تمرین کرده اند یا اینکه آیا توضیح جمعی می تواند مفیدتر باشد.

فانوس همه اینها را با کمک یک وسیله نورانی ساده نشان می دهد: کمک بسیار گرانبهایی برای مدیریت یک کلاس این چراغ های رنگی به معلم این امکان را می دهد.

دانش آموزان چقدر برای یک تمرین وقت گذاشته اند و روی چه چیزی کار می کنند. هنگامی که آنها جلسه را شروع می کنند، دانش آموزان لامپ را روشن می کنند.

با گذشت زمان شدت نور افزایش می یابد. وقتی زمان رفتن به مشکل بعدی فرا می رسد، لامپ را یک درجه بالا می برند. سپس تغییر رنگ داده و با کمترین شدت دوباره شروع می شود. و غیره.

انتظار را به طور عینی مدیریت کنید. به کمک معلم نیاز دارید؟ دانش آموز لامپ را فشار می دهد. قسمت بالای فانوس صورتی می درخشد و با گذشت زمان سریعتر و سریعتر چشمک می زند.

بنابراین معلم می تواند در یک نگاه کلاس خود را به طور عینی مدیریت کند. به عنوان مثال بدانید دانش آموزان چه مدت منتظر بوده اند یا در چه تمرینی هستند.

اگر چراغ های زیادی برای تمرین مشابه چشمک بزنند، معلم بلافاصله می داند که توضیحات جمعی باعث صرفه جویی در وقت می شود.

برای دانش آموزان نیز باعث صرفه جویی در زمان می شود. دقایق طولانی دیگر برای جلب توجه معلم برای کمک صرف نمی شود. نزدیک به 70 درصد از زمان دانش آموز از لحظه ای که به کمک نیاز دارد به این کار اختصاص می یابد.

این همان چیزی است که حامد علوی، رئیس اسپین آفی که در حال توسعه لنترن است، با مشاهده کار بسیاری از کلاس ها در طول پایان نامه خود در مرکز تحقیقات و پشتیبانی از آموزش و فناوری های آن در کمیت کرد.