ترشی کلم بنفش رستورانی موجب پلمپ شدن یک رستوران شد

آیا تا به حال هوس آب ترشی کرده اید؟ ممکن است نوشیدنی عجیبی به نظر برسد، اما برخی به دلیل اینکه از طعم آن لذت می برند یا آن را سالم می دانند، به نوشیدنی زرد-سبز علاقه نشان داده اند.

در حالی که ادعاهای زیادی مبنی بر اینکه چگونه ترشی کلم بنفش رستورانی می تواند سلامت شما را تقویت کند وجود دارد، شناخته شده ترین مزیت آن برای روده شما است.

برخی از آب ترشی حاوی پروبیوتیک ها هستند، منابع باکتریایی که می توانند به تقویت روده سالم کمک کنند. آب ترشی همراه با پروبیوتیک ها از خیارهایی می آید که در محلولی از آب نمک بسته بندی شده اند.

به آن آب نمک نیز گفته می شود و اجازه داده می شود تا زمانی که باکتری ها رشد کنند و بیشتر کربوهیدرات های موجود در خیار را مصرف کنند، ببندد.

هنگامی که ترشی تخمیر شده می خورید یا آب ترشی می نوشید، کلنی های باکتری هایی که در طی تخمیر تشکیل شده اند را نیز مصرف می کنید.

همه آب ترشی ها به یک شکل درست نمی شوند. ترشی های تهیه شده از مخلوط سرکه و نمک حاوی پروبیوتیک نیستند زیرا تخمیر اتفاق نمی افتد.

بیشتر ترشی‌ها یا آب میوه‌های تخمیر شده به‌خوبی برچسب‌گذاری می‌شوند و ممکن است از عبارت «پروبیوتیک‌ها» روی بسته‌بندی استفاده کنند، زیرا این ویژگی‌ها یک نقطه فروش قوی هستند.

از آنجایی که خماری اغلب به دلیل کم آبی بدن و از دست دادن الکترولیت ها ایجاد می شود، آب ترشی می تواند به عنوان منبع سدیم و پتاسیم برای کمک به جبران کمبود آب باشد.

گوشت یک بستر عالی برای باکتری های پروبیوتیک (LAB) است. گوشت محیط طبیعی برای LAB (یعنی کاتالاز و کوکسی های گرم مثبت)، کپک ها و مخمرها است که ابتدا شروع به رشد می کنند.

به عنوان فرهنگ آغازین برای افزایش عمر نگهداری گوشت برای قرن ها استفاده شده است. تاکنون، پتانسیل این گوشت‌ها برای انتقال سویه‌های پروبیوتیک تا سال‌های اخیر استفاده نشده باقی مانده است.