دمپایی مردانه عربی مانع ازدواج زوجی در اهواز شد

یادگیری، آموزش، آموزش بریتانیا، مدرسه بریتانیا، دمپایی، کفش، صندل، یادگیری، دمپایی مردانه عربی دانش‌آموزان، آموزش مدرسه، مدارس بریتانیا، اخبار آموزشی، اخبار سریع هندی یک مطالعه دانشگاه بورنموث که بیش از 10 سال در 25 کشور به پایان رسید.

یک مدرسه ابتدایی در بریتانیا به عنوان بخشی از حرکتی که ادعا می کند یادگیری را بهبود می بخشد، سیاستی را ارائه کرده است که به دانش آموزان اجازه می دهد در کلاس دمپایی بپوشند.

مدرسه ابتدایی فایندرن در دربی این رویکرد را بر اساس تحقیقات جهانی اتخاذ کرد که نشان‌دهنده تاثیر مثبت کفش‌های آرام در کلاس‌های درس است و می‌گویند که قبلاً متوجه پیشرفت‌هایی شده‌اند.

«یکی از معلمان پس از دیدن برخی تحقیقات این ایده را پیشنهاد داد و وقتی این ایده را برای بچه‌ها مطرح کردیم، بسیار هیجان‌زده شدند.

میشل هال، معاون مدیر مدرسه به «دربی تلگراف» گفت: «تاکنون موفقیت‌آمیز بوده است، اکثر بچه‌ها و حتی برخی از کارکنان اکنون دمپایی می‌پوشند».

دانش‌آموزان ما در حال حاضر بسیار خوب رفتار می‌کنند، اما تغییراتی صورت گرفته است. کمتر پا زدن در اطراف وجود دارد و مردمک ها بسیار آرام تر هستند و بسیار آرام به نظر می رسند.

یک مطالعه دانشگاه بورنموث که بیش از 10 سال در 25 کشور انجام شد، نشان داد که وقتی دانش آموزان کفش های خود را در مدرسه در می آورند.

محیط آرام و ساکت تری ایجاد می شود. آنها همچنین دریافتند که کودکان زودتر به مدرسه می‌روند، دیرتر می‌روند و بیشتر مطالعه می‌کنند.

محققان علاوه بر بازدید از مدارس نیوزلند و استرالیا برای این پروژه، پیشرفت تحصیلی کودکان را در مدرسه‌ای در غرب لندن پس از معرفی این عادت مورد مطالعه قرار دادند و نتایج تحصیلی دانش‌آموزان را تا دانشگاه تجزیه و تحلیل کردند.

این سیستم در حال حاضر در کشورهای اسکاندیناوی استفاده می شود، جایی که شرایط آب و هوای سرد به این معنی است که کودکان قبل از ورود به کلاس، چکمه های برفی خود را در می آورند.