روغن زیتون oab موجب ازبین رفتن شوره سر می شود

علاوه بر حفظ سطح کلسترول، برای مقابله با پیری سلولی نشان داده شده است. روغن زیتون oab وقتی خام استفاده شود عالی است، چاشنی ایده آل برای غذاهای رژیم مدیترانه ای است. روغن زیتون فوق بکر
ما از آن در همه جا استفاده می کنیم.

روی پاستا یا به سادگی با نان، در سالاد یا به عنوان چاشنی برای گوشت. ما در مورد روغن زیتون فوق بکر، محصول اصلی رژیم غذایی مدیترانه ای صحبت می کنیم. امروزه از اومبریا می گذرد، منطقه ای که به خاطر باغ های زیتونش معروف است.

هر ساله بیش از 140000 کوئینتال روغن از طریق آن تولید می کند. برخلاف سایر محصولات چاشنی، روغن زیتون فرابکر تنها روغنی است که تنها از طریق فرآیند استخراج مکانیکی به دست می آید.

یا با سانتریفیوژ، قطره چکان یا فشار می توان یک آب میوه واقعی به دست آورد. با این حال، همه روغن ها نمی توانند نام فوق بکر را به رخ بکشند. برای انجام این کار، آنها باید برخی از ویژگی های خاص داشته باشند.

طبق استانداردهای اروپایی، روغنی که به صورت مکانیکی فشار سرد، اسیدیته آن 0.8 درصد یا کمتر باشد، فوق بکر در نظر گرفته می شود. اما داستان به اینجا ختم نمی شود. از طریق “تست پانل”، یک آنالیز ارگانولپتیک که توسط استانداردهای سخت اروپایی تنظیم می شود، طعم، رنگ، بو و ظاهر روغن ارزیابی می شود.

در میان بسیاری از خواص روغن زیتون فوق بکر، مطمئناً محافظت از عروق ما وجود دارد. این از طریق تنظیم سطح کلسترول در گردش خون اتفاق می افتد. این پارامتر که همه در مورد آزمایشات هماتولوژیک از آن می ترسند، یکی از مهم ترین عوامل مرتبط با خطر قلبی عروقی است.

سطوح بالای کلسترول LDL که به آن “بد” نیز می گویند، در واقع دلیلی برای تشکیل پلاک های آترواسکلروتیک است، آن دسته از باریک شدن رگ ها و شریان ها که در دراز مدت می تواند باعث حملات قلبی و سکته شود.

با روغن زیتون فوق بکر، سطح کلسترول بد کاهش می یابد. نه تنها این، بلکه نوع خوب، که به عنوان HDL نیز شناخته می شود، کوچکترین تغییری نمی کند. بنابراین، آب زیتون و همچنین یک چاشنی خوش طعم، یک شکل عالی برای پیشگیری از خطرات قلبی عروقی است.