شیره خرمالوی جنگلی مانع ریزش مو می شود

این تحلیل ها بر اساس داده های قبلی جمع آوری شده است. FCS یک مطالعه طولی بود که 106 کودک را از خانواده های دو والد با یک کودک 3 تا 6 ساله در سال 1987 ثبت نام کرد.

این خانواده ها از نسل سوم و چهارم افراد در مطالعه اولیه قلب فرامینگهام بودند. از 106 خانواده اولیه، 100 خانواده داده های غذایی را برای کودکان در ابتدای شروع و در طول دوره پیگیری ارائه کردند.

رژیم غذایی و مصرف شیره خرمالوی جنگلی فعالیت بدنی و سایر عوامل سبک زندگی سالانه با استفاده از مصاحبه، پرسشنامه و اندازه گیری های بالینی در یک دوره 10 ساله مورد ارزیابی قرار گرفت.

داده های غذایی سالانه با استفاده از مجموعه های متعدد از رکوردهای رژیم غذایی 3 روزه جمع آوری شد. در طول سال‌های اولیه مطالعه ، والدین دفترچه‌های خاطرات کودکان را با نظرات سایر مراقبان داخل و خارج از خانواده تکمیل کردند.

یک متخصص تغذیه مطالعه به هر خانواده دستور داد تا رکورد رژیم غذایی شامل برآورد دقیق اندازه سهم را تکمیل کنند. تقریباً 90 درصد از افراد سوابق رژیم غذایی را برای هشت یا بیشتر از 11 سال مطالعه تکمیل کردند.

داده های رژیم غذایی برای دریافت مواد مغذی با استفاده از سیستم داده های تغذیه برای تحقیقات (NDSR) دانشگاه مینه سوتا تجزیه و تحلیل شد.

میانگین وعده های غذایی در هر روز در هر سن در 30 گروه غذایی USDA با پیوند دادن کدهای غذایی NDSR با فایل های داده سرو هرمی در بررسی مداوم مصرف غذا توسط افراد محاسبه شد.

برای محاسبه ما از آب میوه، فقط 100٪ آب میوه و 100٪ مخلوط آب مانند مخلوط 100٪ آب زغال اخته گنجانده شد. نوشیدنی های آب میوه و آب گوجه فرنگی از آب میوه حذف شدند.

مصرف میوه کامل و آب میوه ها به صورت معادل فنجان تعریف شده توسط USDA در روز بیان می شود. رایج ترین انواع نوشیدنی های آب میوه در سال های پیش دبستانی، آب سیب و پرتقال بود.