لباس اتاق عمل پزشکی که موجب درگیری بین پزشک و بیمار شد

همانطور که از نام آن پیداست، لباس اتاق عمل پزشکی برای مناطق کاربردی خاص در نظر گرفته شده است و بنابراین باید فقط در این مناطق پوشیده شود تا شرایط بهداشتی بهینه شود و از آلودگی جلوگیری شود.

دست ها را قبل از پوشیدن و بعد از درآوردن به طور بهداشتی ضدعفونی کنید. هنگام جابجایی از یک منطقه مانند اتاق عمل به منطقه دیگر، لباس ناحیه جراحی نیز باید تعویض شود.

در غیر این صورت باکتری ها، ویروس ها و میکروب ها قابل انتقال هستند. لباس جراحی باید همیشه استریل باشد تا از بیماران محافظت شود.

جابجایی اقلام دور ریختنی سریع و بدون عارضه است. اقلام لباس به صورت جداگانه بسته بندی می شوند و قبل از ورود به منطقه پس از ضدعفونی دست پوشیده می شوند.

پس از استفاده یا هنگام خروج از منطقه، می توان آنها را مستقیماً دور انداخت. تمیز کردن زمان‌بر دیگر ضروری نیست و محصولات بهداشتی و استاندارد کیفیت را نیز حفظ می‌کنند.

محصولات قابل استفاده مجدد از مواد مستحکم ساخته شده اند که می توانند دمای شستشوی بالا را تحمل کنند. لباس ها توسط بیمارستان تهیه شده و پس از استفاده جمع آوری می شوند.

در دمای 95 درجه تمیز شوند. دمای بالا برای از بین بردن میکروب ها، باکتری ها و ویروس ها ضروری است. پس از تمیز کردن، می توان از لباس ها دوباره استفاده کرد.

لباس های جراحی باکیفیت برای یک بار مصرف بهداشتی و تمام لوازم جانبی لازم مانند کلاه های جراحی، دستکش، ماسک های صورت پزشکی و سایر لباس های محافظ را خریداری کنید.

ابزار آماده است، اما کمپرس و سواب وجود ندارد؟ نگاهی به دسته مراقبت از زخم ما بیندازید. لباس های پزشکی مانند لباس های محافظ عفونت و لباس های یکبار مصرف پیدا خواهید کرد.

لباس کار ما به راحتی تمیز می شود و در صورت نیاز استریل می شود. اینگونه است که از طریق کارهای روزمره پزشکی راحت می شوید.

علاوه بر این، منسوجات باکیفیت و لباس های بیمار در بیمارستان ها، در مطب ها، در خانه های سالمندان یا در کلینیک های توانبخشی استفاده می شود.