لیمو خشک کیلویی هدیه ای مناسب برای جذب فرد مورد علاقه تان است

ممکن است لیمو ترش تر از آن باشد که میوه مورد علاقه بچه ها باشد. اما می توان از آنها به عنوان یک موضوع آموزشی برای راه اندازی دروس در طیف گسترده ای از موضوعات استفاده کرد.

لیمو در بسیاری از نقاط جهان رشد می کند، که می تواند به بحث در مورد جغرافیا منجر شود، و یک درس علمی ممکن است شامل بحث در مورد فواید لیمو برای سلامتی یا اثرات اسیدی آن باشد.

درس های آشپزی می تواند راه های زیادی را که در آنها می توان از لیمو خشک کیلویی برای طعم دادن به غذاهای خوشمزه استفاده کرد، کشف کرد.

لیمو برای اولین بار بیش از 4000 سال پیش در جنوب شرقی آسیا کشت شد و بعداً در سراسر خاورمیانه و سپس در منطقه مدیترانه اروپا گسترش یافت.

لیمو

کریستف کلمب دانه های لیمو را به دنیای جدید معرفی کرد و مبلغان اسپانیایی اولین باغ های لیمو را در دهه 1700 در کالیفرنیا کاشتند.

کالیفرنیا امروزه بیشتر لیموهای ایالات متحده را تامین می کند، آریزونا در رتبه دوم قرار دارد و تگزاس و فلوریدا تنها ایالت های دیگری هستند که از پرورش لیمو به عنوان یک صنعت حمایت می کنند.

آنها چربی، کلسترول یا سدیم صفر دارند و فقط 5 گرم کربوهیدرات دارند. با این حال، یک لیمو تقریباً 10 درصد از ارزش روزانه توصیه شده فیبر رژیمی را همراه با 40 درصد از ویتامین C توصیه شده را تأمین می کند.

لیمو همچنین دارای ترکیبی به نام لیمونوئیدها است که خواص ضد سرطانی دارد. محققان وابسته به مرکز علوم سلامت سیستم دانشگاه تگزاس A&M و مرکز تحقیقات منطقه ای غربی خدمات تحقیقات کشاورزی وزارت کشاورزی ایالات متحده دریافتند که لیمونوئیدهای مرکبات می توانند تومورهای سرطانی را تا 50 درصد کاهش دهند.

در یک مطالعه که در شماره 2004 مجله Journal منتشر شد. از مواد غذایی کشاورزی و شیمی حدود یک سوم از تمام لیموهای تولید شده در ایالات متحده برای استفاده در آب میوه ها و کنسانتره ها فرآوری می شود.