مردی در ترکیه از پاکت قنادی به عنوان کلاه استفاده می کند

سطح خارجی یک پاکت قنادی خارجی محصول یک نوع و درجه دارای تصاویر کاملاً یکسانی است که شامل حداقل اطلاعات ضروری در مورد کالا می باشد.

لزوم تا کردن چندباره دوخت برای قرار دادن آن در پاکت نیز یک نقطه ضعف است. برای ساخت دوخت نیاز به استفاده از ماده ای خاص و مستحکم دارد.

برای مصرف کننده نیاز به بازکردن دوخت برای بازبینی تصاویر قرار داده شده بر روی آن ایجاد می کند. رویکرد کلی به طور گسترده ای شناخته شده است.

از سطوح بسته بندی یا عناصر بسته بندی کالاهای تقاضای روزانه به عنوان حامل اطلاعات، عمدتاً ماهیت تبلیغاتی، استفاده می کند.
به ویژه اطلاعاتی در مورد استفاده از بسته بندی یا عناصر بسته بندی محصولات قنادی برای متقاضی وجود ندارد.

بنابراین، محصولات قنادی قطعه شناخته شده به طور سنتی خود محصولاتی هستند که در یک یا چند پاکت جداگانه قرار می گیرند. سطح خارجی یک پاکت خارجی حاوی تصاویری است که شامل حداقل اطلاعات ضروری در مورد کالا است.

روش شناخته شده بسته بندی محصولات شیرینی پزی به طور سنتی امکان قرار دادن هر محصول جداگانه در یک یا چند پاکت را فراهم می کند.

نقطه ضعف نسبی چنین شکل کالایی آدامس در این واقعیت نهفته است که بخیه واقعاً یک عنصر کاربردی در بسته بندی محصول نیست. فقط به عنوان حامل اطلاعات عمل می کند.

شرح مختصر اختراع هدف اصلی این اختراع افزایش جذابیت محصولات قنادی تکه ای مانند آب نبات، شیرینی، شکلات در تخته، شکلات به صورت تکه ای، بشقاب یا برش آدامس و محصولات مشابه، هر یک از که حداقل واحد کالایی است.

بر این اساس، رقابت پذیری این گونه محصولات را بهبود می بخشد و تقاضای مصرف کننده برای آنها را افزایش می دهد. این اختراع روشی را برای بسته بندی محصولات شیرینی پزی یک تکه ارائه می دهد.

این روش شامل قرار دادن محصولات در پاکت های منفرد بیرونی مربوط به درجه معین محصولات است، و توسط 00 پاکت داخلی اضافی که تصاویری را به شکل روی سطوح آنها حمل می کند.

عکس سرگرم کننده، آموزشی، آموزنده یا ماهیت دیگر، جذاب برای مصرف کننده، و تصاویر موجود در قسمت اضافی پاکت های فردی تکرار نمی شود.