مصرف انجیر سفید تازه موجب شادابی پوست می شود

این گونه انجیرها به خوبی با گیاهان تازه ترکیب می شوند و غذاهای معمولی را تکمیل می کنند. و خارج از فصل، می توانید از خشک شده استفاده کنید – کمتر خوشمزه و غنی از مواد مغذی نیست. این مقاله متوجه شد که آیا می توان انجیر را میوه نامید، چقدر مفید است، چگونه آن را خورد و طبخ کرد.

به هر حال، پس حتماً در مورد یک گیاه به همان اندازه عجیب و غریب، یا بهتر است بگوییم ریزوم آن – زنجبیل، خواص مفید آن و دستور العمل های آشپزی بخوانید. انجیر در سرزمین های شبه جزیره عربستان شروع به رشد کرد و بعداً به مدیترانه و خاورمیانه آورد.

انجیر سفید تازه بی تکلف است، اما همچنان به آفتاب زیادی نیاز دارد، بنابراین از آبخازیا، ازبکستان، ارمنستان و چین به کشور ما عرضه می شود. انجیر رسیده و آماده از ترکیه آفتابی  آورده می شود. اگر می خواهید آبدارترین و شیرین ترین میوه ها برای شما انتخاب شود، فقط ارسال رایگان ما را درب منزل سفارش دهید.

اگر انجیر را به عنوان محصول مورد علاقه خود قرار دهید، می توانید آن را با 20 درصد تخفیف خریداری کنید. انجیر حاوی کلسیم است که کمبود آن منجر به بیماری های جدی می شود. شکنندگی مو و ناخن، شکنندگی استخوان ها، شکستگی های مکرر ممکن است نشان دهنده ایجاد پوکی استخوان باشد.

کلسیم نقش مهمی در بدن کودک دارد. مسئول عملکرد صحیح سیستم اسکلتی و عضلانی است. کمبود این عنصر در کودکان می تواند منجر به نقض وضعیت بدن، تغییر شکل و افزایش شکنندگی استخوان ها، پوسیدگی شود.

انجیر تازه برای کسانی که از غذاهای پرکالری اجتناب می کنند مناسب است. در عین حال، این شاخص در محصول خشک شده افزایش می یابد. انجیر حاوی 12 درصد از نیاز روزانه فیبر درشت است که هضم یا جذب نمی شود.

النا مالیشوا در برنامه تلویزیونی” زندگی سالم” اظهار داشت: فیبر درشت کلسترول، مواد سمی و مواد سرطان زا را جذب می کند و آنها را با مدفوع از بدن خارج می کند. انجیر میوه بسیار مفیدی محسوب می شود، اما به چه دلیل؟ میوه های تازه سرشار از مواد مغذی هستند،