مصرف سس تک نفره عمده موجب درمان آفت دهان می شود

سس تک نفره عمده سالاد امولسیون های روغن گیاهی در آب حاوی سرکه، شکر، امولسیفایر و طعم دهنده ها هست . افزودن 0.25% زانتان پایداری امولسیون را برای دوره های تا 1 سال فراهم می کند. به دلیل خواص رئولوژیکی داده شده، سس ها را می توان به راحتی در طی عملیات پر کردن پمپ کرد.

در حین استفاده به راحتی از بطری جریان می یابد، 125 و به خوبی به سالاد می چسبند. زانتان در انواع محصولات مخلوط خشک مانند دسرها، سس‌ها، نوشیدنی‌ها و سس‌ها استفاده می‌شود، زیرا به راحتی در آب سرد یا گرم پخش می‌شود و در نتیجه باعث ایجاد سریع ویسکوزیته می‌شود.

پس از افزودن مخلوط به آب، ویسکوزیته محلول در یک محدوده دمایی وسیع ثابت می ماند و محصولات را می توان بدون تغییر نامطلوب در “بدنه” اولیه آنها در یخچال یا گرم کرد. خواص محلول برجسته زانتان در شربت ها، تاپینگ ها، خوراکی ها و سس ها استفاده می شود.

شربت های کره ای و رویه های شکلاتی حاوی زانتان دارای قوام و خاصیت روانی عالی هستند و به دلیل ویسکوزیته بالا در حالت استراحت (مقدار عملکرد) روی محصولاتی مانند پنکیک، بستنی و گوشت های پخته غلیظ و اشتها آور به نظر می رسند.

زانتان به دلیل پایداری اسیدی و خاصیت جریان شبه پلاستیکی که ایجاد می کند، یک ضخیم کننده ایده آل برای این محصولات است. ویسکوزیته بالا در حالت استراحت تضمین می‌کند که تمایل به خیساندن سس در نان‌ها به حداقل می‌رسد و یک ماده غذایی جذاب‌تر برای مصرف‌کننده فراهم می‌کند.

براق یا درخشندگی که زانتان می دهد نیز یک عامل جذاب است.سس سالاد تاریخچه ای طولانی و رنگارنگ دارد که به دوران باستان بازمی گردد. بابلی ها حدود 2000 سال پیش از روغن و سرکه برای پانسمان سبزی استفاده می کردند.

مصری ها سالادی با روغن، سرکه و ادویه های آسیایی را ترجیح می دادند. گفته می شود که مایونز بیش از 200 سال پیش روی میز یک نجیب زاده فرانسوی برای اولین بار ظاهر شد.
سالاد مورد علاقه دربار بزرگ پادشاهان اروپایی بود.