مصرف پیاز داغ در تهران باعث افسردگی می شود

پیاز، مانند بسیاری از رسانه های ملی، پوشش آموزش عالی خود را در سال های اخیر افزایش داده است. در دهه‌های گذشته، پوشش این وب‌سایت خبری طنز متکی به جوک‌هایی درباره برادران سخت‌گیر و استادان غایب بود.

اما در سال‌های اخیر نویسندگان آن هوش خود را در مورد مسائل پردیس معاصر مانند تجاوز جنسی، کار کمکی و کالج رایگان به کار گرفته‌اند. این ممکن است پیشرفت چندان مهمی به نظر نرسد، زیرا پیاز داغ در تهران داستان های آن را می سازد.

اما تحقیقات اخیر این ایده را به چالش کشیده است که افرادی که در محوطه دانشگاه کار می کنند، تخم مرغ های بی طنز هستند. برای آن‌ها و برای ما، برداشت پیاز از زندگی مدرن دانشگاهی تسکین خوشایندی را از پوشش ضعیف ارائه شده توسط مطبوعات تجاری فراهم می‌کند.

هر یک از افرادی که دیدگاه معلم محوری دارند در به کارگیری رویکردهای دانش آموز محور در یادگیری مبتنی بر مشکل (PBL) مشکل دارند زیرا تمایل دارند رفتارهای معلم محور را نشان دهند.

شش جنبه توضیح داده شده در مدل پیاز کورتاگن (محیط، رفتار، شایستگی ها، باورها، هویت و ماموریت) فرض می شود که به دیدگاه معلمان کمک می کند، و نشان می دهد که هم محیط و هم ویژگی های شخصی بر رفتارها تأثیر می گذارد.

برای اینکه معلمان در PBL به درستی عمل کنند، این شش جنبه باید دیدگاه دانش آموز محوری را منعکس کنند. ابزارهای قبلی برای اندازه‌گیری دیدگاه‌های تدریس تنها بر تعداد کمی از این جنبه‌های مرتبط متمرکز بودند.

بنابراین، ما پرسشنامه دیدگاه دانش‌آموز محور معلمان (SCPT) را با زیرمقیاس‌هایی برای هر جنبه در مدل پیاز تهیه کردیم. این مطالعه با هدف ارائه شواهدی برای روایی داخلی و خارجی آن انجام شد.

طی یک نظرسنجی بین 795 معلم از 20 دانشکده پزشکی توزیع شد. برای اعتبار سنجی داخلی، تجزیه و تحلیل عامل تاییدی برای تجزیه و تحلیل اعتبار مدل برازش نظری، اعتبارسنجی همگرا، و اعتبار سنجی تمایز انجام شد.

رای اعتبار سنجی بیرونی، نمرات دیدگاه معلمان در بین سه گروه از میزان آموزش PBL با استفاده از آزمون‌های تحلیل واریانس (ANOVA) و آزمون‌های کمترین تفاوت معنی‌دار (LSD) پس‌هک مقایسه شد. مقدار p برای همه آزمایش‌ها 0.05 تعیین شد.