پالتو مردانه ای که زیب هایی از جنس طلا دارد

ویژگی های پایین:

فوق سبک
بسیار گرم
به راحتی قابل بسته بندی است
طول عمر طولانی در صورت مراقبت مناسب
در همین حال، مصنوعی اغلب از الیاف پلی استر تشکیل شده است. برخلاف روکش، عایق مصنوعی می تواند گرما را در هنگام خیس شدن حفظ کند و به راحتی خشک شود. قیمت پالتو پوست گرگ مردانه بسته به کیفیت و جنس آن دارد.

این مواد از ویژگی های گرمایشی که در پایین پیدا می کنید تقلید می کنند. عایق مصنوعی بر حسب گرم متر مربع اندازه گیری می شود. هرچه این عدد بیشتر باشد، مقدار بیشتری از آن ماده در کت استفاده شده است.

اما یک نکته منفی وجود دارد عایق مصنوعی می تواند حجیم و سنگین باشد. همچنین می تواند کمی از دوام کمتری نسبت به ژاکت پایین برخوردار باشد.

ویژگی های مصنوعی:

ضد آب
ماشین لباسشویی دوستانه
میشه قیمت پالتو مردانه را کمتر خریداری نمود.

پوسته بیرونی
مواد مختلفی می توانند ساختار پوسته بیرونی ژاکت را تشکیل دهند. اما تمرکز شما باید بر این باشد که چگونه در مقابل عناصری که با آن روبرو خواهید شد، ایستادگی می کند.

پالتو مردانه

خواص ضد آب، مانند پوسته بیرونی ضد آب یا پوشش DWR، می تواند به ژاکت شما کمک کند گرما را حفظ کرده و شما را خشک نگه دارد. دانستن تفاوت بین ضد آب و ضد آب نیز می تواند مهم باشد:

مقاوم در برابر آب: می تواند از بارش های خفیف برای دوره های کوتاه جلوگیری کند. خرید پالتو چرم زنانه ارزان در فروشگاه ها بسیار پر طرفدار است.
ضد آب: به لطف به نظر می رسد مهر و موم می تواند برای مدت طولانی از بارش جلوگیری کند.
یکی از مهم ترین جنبه های محافظت از کت شما در برابر رطوبت، نوع درزهای استفاده شده در ساخت آن است. اگر قصد دارید این ژاکت را برای ورزش های زمستانی بپوشید، این می تواند یک عامل اصلی باشد. گزینه ها عبارتند از:

کاملاً مهر و موم شده: این بدان معنی است که تمام درزهای ژاکت محکم می شوند تا در برابر آب محافظت شود.
درزهای بحرانی مهر و موم شده: این زمانی است که تنها مناطقی که در معرض دید بیشتر ژاکت قرار دارند درزهای ضد آب دارند. این می تواند شامل شانه ها و همچنین پشت و جلوی ژاکت باشد.
شما همچنین می خواهید که پوسته شما از بادهای استخوان سوز محافظت کند. بادگیرهایی که برای پوشاندن زیپ طراحی شده اند می توانند از شما در برابر آب و هوای سرد محافظت کنند.

همچنین محافظت در برابر آفتاب در زمستان را فراموش نکنید. برخی از پالتو مردانه اصفهان ها دارای سطح حفاظت UPF هستند تا از شما در برابر اشعه های خورشید محافظت کنند. اگر قصد دارید برای مدت طولانی تری بیرون باشید، این می تواند مفید باشد.

  • منابع:
    1. How to Choose the Best Winter Jacket
  • تبلیغات: 
    1. یکی از بازی فکری دخترانه برای دختران 5 ساله و بزرگتر
    2. گرده افشانی فلفل دلمه ای شیرین ماده
    3. راز شگفت انگیز در مورد جانوران!
    4. کاشت نهال فلفل دلمه ای در گلدان