پاکت پول موجب درگیری در مراسم عروسی شد

این سازمان از طریق پست روسیه، اطلاعیه ای را در مورد خاتمه قرارداد کار با یک شهروند خارجی به وزارت امور داخلی روسیه ارسال کرد. پاکت پول به دلیل عدم دریافت توسط مخاطب به فرستنده عودت داده شد.

آیا این واقعیت مبنایی برای مسئول دانستن سازمان طبق قسمت 4 هنر خواهد بود؟ 18.15 قانون اداری فدراسیون روسیه؟ سازمان به سرعت و به شکلی که قانون تعیین کرده است، اطلاعیه ای را در مورد خاتمه قرارداد کاری با یک شهروند خارجی از طریق پست روسیه به ارگان سرزمینی وزارت امور داخلی روسیه ارسال کرد.

در حالی که پاکت پول ارسال شده بود. به دلیل عدم دریافت آن توسط مخاطب به فرستنده بازگردانده می شود. آیا این واقعیت نشان دهنده عدم موفقیت کارفرما در انجام وظایف رسمی خود است و مبنایی برای رساندن سازمان به مسئولیت اداری طبق قسمت 4 هنر است.

پیامی نیز در مواردی تحویل داده شده تلقی می شود که توسط شخصی که برای او ارسال شده  دریافت شده باشد، اما بنا به شرایطی که بستگی به او دارد، به او تحویل داده نشده و یا مخاطب با آن آشنا نشده باشد.

پاکت های پول علامت گذاری شده برای گزارش به مسئول ارسال نامه از صندوق پول صادر شد. هزینه پاکت های مستعمل خارج شده به هزینه های بودجه، هزینه پاکت های پول استفاده شده که به هزینه های فعالیت های خارج از بودجه حذف شده است.

سازمان های بودجه ای می توانند در خط مشی حسابداری قابل قبول ترین روش حسابداری پاکت های علامت گذاری شده پستی صادر شده تحت گزارش را تعیین کنند. صدور و حذف پاکت های پول بدون علامت را انجام دهد.

در حالت کلی، پاکت های پول بدون علامت، یک پاکت مستطیلی مسطح ساخته شده از کاغذ (یا مواد مشابه دیگر) هستند که از یک طرف با یک دریچه چسبنده یا خود چسب بسته می شوند. تمبرهای پستی علاوه بر این روی این پاکت ها چسبانده می شوند.