پوشاک در بازار قشم موجب آبگرفتگی معابر شد

سازمان‌هایی که فعالیت‌های آموزشی را انجام می‌دهند، حق دارند الزاماتی را برای پوشاک دانش‌آموزان از جمله الزامات ظاهر عمومی، رنگ، سبک، انواع پوشاک دانش‌آموزان، نشان‌ها و قوانین پوشیدن آن وضع کنند، مگر اینکه در این ماده به نحو دیگری مقرر شده باشد.

پوشاک در بازار قشم بسیار مورد توجه قرار دارد و کیفیت بالایی دارد و در تمام فصول از فروش خوبی برخوردار است.

قانون نظارتی محلی مربوطه سازمانی که فعالیت های آموزشی را انجام می دهد با در نظر گرفتن نظر شورای دانش آموزان، شورای اولیا و همچنین هیئت نمایندگی کارکنان این سازمان های دولتی و شهرداری که فعالیت های آموزشی را در برنامه های آموزشی عمومی ابتدایی، عمومی عمومی و متوسطه انجام می دهند.

الزاماتی را برای لباس دانش آموزان مطابق با الزامات استاندارد تایید شده توسط مقامات دولتی مجاز نهادهای تشکیل دهنده روسیه ایجاد می کنند. فدراسیون تأمین پوشاک دانشجویان در موارد و به روشی که توسط مقامات دولتی نهادهای تشکیل دهنده فدراسیون روسیه تعیین شده است.

می تواند با هزینه اعتبارات بودجه ای از بودجه نهادهای تشکیل دهنده فدراسیون روسیه انجام شود. فدراسیون روسیه نمونه و شرح یونیفورم دانش آموزان سازمان های آموزشی ایالتی فدرال مجری برنامه های آموزشی در تخصص ها و زمینه های آموزشی با هدف قوانین پوشیدن پوشاک های فرم و نشان ها توسط بنیانگذاران این سازمان های آموزشی تعیین می شود.

مگر اینکه به طور دیگری تعیین شده باشد. در قوانین فدراسیون روسیه ذکر شده است. ارائه یونیفورم و سایر اموال پوشاک (یونیفرم) به دانش آموزان سازمان های آموزشی ایالتی فدرال مشخص شده در قسمت این ماده مطابق با هنجارها و به روشی که موسسین آنها تعیین می کنند انجام می شود.

ارائه یونیفرم و سایر اقلام پوشاک (یونیفرم) به دانش آموزان با هزینه اعتبارات بودجه از بودجه نهادهای تشکیل دهنده فدراسیون روسیه در موارد و به روشی که توسط مقامات دولتی نهادهای تشکیل دهنده تعیین می شود انجام می شود. مطالعه فدراسیون روسیه با هزینه تخصیص بودجه بودجه های محلی – توسط دولت های محلی.