پوشیدن لباس خواب پسرانه باعث شادابی کودکان بعد ازخواب می شود

علم تفسیری را که پس از ارائه نویسنده به دست آمده می خواند، که اطلاعاتی در مورد چارچوب تاریخی رمان ارائه می دهد. سپس برای آماده شدن برای خواندن، دانش آموزان به صورت گروهی در مورد موضوعات مختلف مرتبط با جنگ جهانی دوم تحقیق می کنند.

سپس دانش آموزان یافته های خود را با همسالان خود به اشتراک می گذارند. سپس معلم اطلاعات اضافی را اضافه می کند و اسناد سمعی و بصری و متون فعلی مربوط به درگیری را به آنها ارائه می دهد.

لباس خواب پسرانه در میان کودکان طرفداران بسیاری دارد و باعث می شود کودکان در خواب آرامش بیشتری داشته باشند.

دانش آموزان تا فصل 10 به خواندن رمان به صورت انفرادی ادامه می دهند. برای آزمایش فرضیه های خود و ردیابی دقیق زمینه اجتماعی تاریخی رمان، دانش آموزان ملزم به نگه داشتن یک دفتر خاطرات گفتگو هستند.

اگرچه معلم باید خودش را انتخاب کند، اما «بر اساس معیارهای خودش، روشی که روزنامه در آن کار خواهد کرد» در اینجا برخی از راه‌های کار آمده است.

دانش آموزان باید «در قالب نامه هایی خطاب به معلم یا همسالان خود، نظرات مربوط به را بنویسند» آنها باید واکنش ها، خطوط تفسیری خود و غیره را در آنجا قرار دهند.

معلم می تواند با پرسیدن سوال از دانش آموزان به مجله پاسخ دهد. به عنوان مثال، او می تواند از آنها در مورد قسمتی که برونو از پنجره اتاق خوابش در خانه جدیدش به بیرون نگاه می کند بپرسد.

معلم بحثی را با دانش آموزان خود رهبری می کند تا اولین سرنخ ها و اولین برداشت های آنها را جمع آوری کند. علاوه بر این، معلم مطمئن می شود که دانش آموزان متوجه آنچه در رمان می گذرد و ارتباط لازم با تاریخ جنگ جهانی دوم را برقرار می کنند.

معلم خواندن کتاب را متوقف می کند و قسمت های خاصی از رمان را از سر می گیرد تا به ویژگی های خاصی از راوی دانای کل اشاره کند. او به دانش‌آموزان نشان می‌دهد.