چرم شیفر مشهد موجب آلودگی آب لوله کشی در بیرجند شد

طبق گزارش EPA، 70 درصد از آلودگی آب در ایالات متحده از مزارع کارخانه ها ناشی می شود. چرم شیفر مشهد در واقع بیشترین تأثیر را بر اتروفیکاسیون دارد زیرا فاضلاب اغلب بدون تصفیه به آبراهه های محلی جریان می یابد.

از جمله کودکان 10 ساله در برخی کشورها در معرض خطر عوارض جانبی شدید قرار گرفتن در معرض این مواد سمی هستند. اثرات حاد شامل تحریک دهان، راه های هوایی و چشم است. گروه کاری چرم یک ابتکار چندجانبه است.

شامل برندها، تامین کنندگان، تولیدکنندگان، سازمان های غیردولتی و کاربران نهایی است. این پروتکل از یک پروتکل حسابرسی استفاده می‌کند که انطباق با محیط زیست و قابلیت‌های عملکرد دباغ‌ها را ارزیابی می‌کند و شیوه‌های تجاری زیست‌محیطی پایدار را در صنعت چرم ترویج می‌کند.

تخمین می زند که 20 درصد از کل چرم کفش توسط ممیزی های آنها پوشش داده می شود که مواد شیمیایی، زباله، مدیریت آب و مسائل ایمنی مربوط به دباغی ها را ارزیابی می کند. حدود 42 برند و همچنین 36 تامین کننده و بسیاری از کارخانه های دباغی دیگر اعضای LWG هستند.

روش‌های دباغی جایگزین وجود دارد. به هر حال، چرم برای قرن‌ها بدون مواد شیمیایی سنگین تولید می‌شد. در حال کار بر روی یک ابزار ارزیابی پوست مسئول است. پایان لوکس بازار شاهد احیای تکنیک باستانی دباغی با عصاره های گیاهی بوده است.

پوست، چوب، انواع توت ها، ریشه و برگ ها برای رنگ آمیزی و حفظ پوست مورد استفاده قرار می گیرند و ضایعات مضر بسیار کمتری تولید می کنند و یک چرم زیست تخریب پذیر تولید می کنند. با این حال، بسیار بیشتر از پردازش شیمیایی طول می کشد.

فدراسیون تولیدکنندگان عصاره دباغی به گسترش بهترین شیوه در میان دباغان برای ترویج استفاده از چرم گیاهی برای طراحان و مصرف کنندگان اختصاص دارد. در حال حاضر 43 سازمان عضو از بخش تامین کننده چرم دارد.

بالشتک تک صندلی نسبت به بالشتک‌های تکی احساس مرتب‌تری به کاناپه می‌دهد و همان‌طور که قبلاً اشاره کردم برای یک کت‌نپ کوچک عالی است. مبل چرمی قهوهای مایل به زرد با دو بالش پرتابی در اتاق نشیمن آنها را در Etsy بررسی کنید.