کارتریج شیر اهرمی به عنوان بهترین محصول در گینس ثبت شد

اگر صفحه کالیبراسیون چاپ شده توسط چاپگر شما در حالت کالیبراسیون خودکار است، نیازی به انجام کاری ندارید و فرآیند کالیبراسیون کامل شده است. هنگامی که چاپگر روشن است، یک صفحه کالیبراسیون را به صورت خودکار چاپ کنید.

برای برخی از چاپگرهای جوهرافشان یکپارچه HP بدون صفحه نمایش LCD، اگر چاپگر تشخیص دهد که کارتریج شیر اهرمی باید کالیبره شود، به طور خودکار یک ورق کاغذ را بارگذاری می کند و هنگامی که روشن می شود یک صفحه کالیبراسیون را چاپ می کند.

اگر کالیبراسیون ناموفق باشد یا تکمیل نشود، هر بار که چاپگر روشن می شود تا زمانی که کالیبراسیون کامل شود، یک صفحه کالیبراسیون به طور خودکار چاپ می شود. اگر صفحه کالیبراسیون چاپ شده توسط چاپگر شما در حالت کالیبراسیون دستی است.

لطفاً مراحل تصویر روی کاغذ را دنبال کنید، صفحه کالیبراسیون را روی شیشه اسکنر چاپگر قرار دهید و روی دکمه “اسکن” کلیک کنید تا اسکن شروع شود تا کامل شود. صفحه تراز را روی شیشه اسکنر قرار دهید، دکمه اسکن را فشار دهید.

اگر صفحه کالیبراسیون چاپ شده توسط چاپگر شما در حالت کالیبراسیون خودکار است، نیازی به انجام کاری ندارید و فرآیند کالیبراسیون به پایان رسیده است. صفحه نمایش کامپیوتر به شما هشدار می دهد که کالیبراسیون لازم است.

بعد از اینکه نرم افزار را برای اولین بار نصب کردید، اگر کادر محاوره ای که از شما می خواهد کارتریج ها را کالیبره کنید ظاهر شد، به این معنی است که ابتدا باید کالیبراسیون کارتریج  را انجام دهید. لطفاً روی دکمه “کالیبره” کلیک کنید تا کالیبراسیون کارتریج ها شروع شود.

ثانیاً یک حلقه مهر و موم لاستیکی بین کارتریج  و ورودی جوهر نازل وجود دارد تا از مهر و موم بین کارتریج  و نازل اطمینان حاصل شود تا جوهر نتواند به بیرون تراوش کند. استفاده طولانی مدت یا برداشتن مکرر کارتریج  باعث پیری حلقه آب بندی و بدتر شدن اثر آب بندی می شود.

باعث تراوش جوهر از محل اتصال می شود که باعث تجمع و مخلوط شدن جوهر روی نازل می شود و در نتیجه ترکیب رنگ مرکب پایین، و نتیجه مستقیم چاپ است، رنگ اثر تغییر می کند و پس از چاپ چندین اثر، رنگ به حالت عادی باز می گردد. این وضعیت همچنین منجر به هدر رفتن جوهر و افزایش ضایعات چاپگر می شود.