کاغذ روغنی برای نقاشی موجب تحریم کاغد در اروپا شد

هنرمندان حرفه ای هرگز به شما نمی گویند که کدام کاغذ روغنی برای نقاشی آبرنگ ایده آل است، هر استاد به دنبال حد وسط خود است. اما انواعی از کاغذهای طراحی وجود دارند که برای نقاشی با آبرنگ مناسب هستند.

چنین کاغذی باید چگالی 200-300 گرم در متر مربع داشته باشد، این برای انتقال رنگ های روشن کاملاً کافی خواهد بود. کاغذ در ترکیب آن باید لزوماً پنبه داشته باشد. برخی از تولید کنندگان از 100٪ پنبه برای ایجاد کاغذ روغنی طراحی استفاده می کنند.

آبرنگ جذب می شود و الگوی ماندگاری ایجاد می کند. کاغذ روغنی به هر شکلی به فروش می رسد، کاغذ طراحی به صورت رول برای شما موجود است، کاغذ طراحی A3 به شکل کاغذ روغنی واتمن برای شما موجود است.

کاغذ روغنی برای مبتدیان مناسب تر است، ارزان و مقرون به صرفه است، به همین دلیل است که اغلب انتخاب می شود. اما، با این وجود، فقط شما می توانید بفهمید که کدام کاغذ روغنی طراحی برای خلاقیت شما ایده آل است. وقتی گزینه های مختلف را امتحان کنید، پس از مدتی می توانید این را درک کنید.

کاغذ روغنی برای طراحی با مداد چنین خلاقیتی در بین حرفه ای ها و آماتورها بسیار محبوب است. نقاشی سرزنده تر به نظر می رسد ، از رنگ ها اشباع نشده است ، توجه زیادی را به خود جلب می کند.

اغلب هنرمندان مبتدی یک کتاب طراحی برای طراحی با مداد می خرند، این نمونه اصلی آنها از کار مقرون به صرفه می شود. مهم نیست که کاغذ روغنی طراحی در اینجا چه نامیده می شود، مهم این است.

چگالی آن چیست و آیا می تواند تمام سایه ها را هنگام طراحی با مداد منتقل کند یا خیر. گزینه ایده آل در این مورد کاغذ روغنی ضخیم و روکش مات است که برای طراحی مداد طراحی شده است. کاغذ رنگ ها و سایه ها را به خوبی منتقل می کند.

اما با یک پاک کن قابل مقایسه نیست، در اینجا هنرمند باید از تیغه استفاده کند. برای کارهای ساده و معمولی کاغذ روغنی واتمن که در هر فروشگاهی موجود است مناسب است. چنین کاغذی نه تنها تمام سایه ها را در حین طراحی منتقل می کند، بلکه با پاک کن که ابزار مهمی برای هنرمند است، به خوبی هماهنگ می شود.