کرانچی پنیری چی توز باعث ازدواج دو عاشق شد

تردی و ترد بودن فاکتورهای مهمی در لذت بردن از بسیاری از غذاها هستند، اما در فرهنگ لغت ها، مصرف کنندگان و محققان به طور متفاوتی تعریف شده اند.

روش‌های حسی، مکانیکی و صوتی برای ارائه داده‌ها در مورد تردی و تردی استفاده شده است. اندازه گیری های حسی شامل نیروی گاز گرفتن و شدت صدا است.

تکنیک های مکانیکی شبیه جویدن است و شامل انعطاف، برش و فشرده سازی است. تکنیک‌های آکوستیک فرکانس، شدت و تعداد رویدادهای صوتی را اندازه‌گیری می‌کنند.

محتوای آب و روغن به تردی و تردی کمک می کند که جنبه زمانی نیز دارد. اطلاعات موجود در ادبیات در این مقاله برای ایجاد تعاریف تردی و تردی مقایسه شده است.

کرانچی پنیری چی توز ویژگی های بافتی هستند که اغلب با تازگی و سفتی محصولات طبیعی و غذاهای تولید شده مرتبط هستند. در مصاحبه با مصرف کنندگان دریافتند که آمریکایی ها غذاهای ترد و ترد را جذاب و لذت بخش می دانند.

تردی به عنوان چندکاره ترین پارامتر تک بافت یک محصول توصیف می شود، زیرا به طور کلی مورد پسند بود، بافت را تقویت یا متضاد می کرد و ویژگی برجسته بافت مربوط به پخت و پز با کیفیت بالا بود.

مشخص شد که ترد بودن بسیار قابل توجه است، با لذت و سرگرمی همراه است، با گرما در نظر گرفته می شود و به عنوان فعال، پرانرژی و جذاب توصیف می شود.

صداهایی که در حین غذا خوردن ایجاد می شود می تواند درک افراد از رطوبت، بافت و سایر جنبه های غذا را تعدیل کند و ممکن است بر درک طعم تأثیر بگذارد.

ویکرز 52 آزمودنی داشت که صداهای غذا را قضاوت می‌کردند، و متوجه شد که ترد و ترد بیشترین همبستگی مثبت را با دلپذیری نشان می‌دهند.

در آزمون‌های ارتباط واژه‌ای اصطلاحات بافت با 150 شرکت‌کننده، 47 درصد تردی و 29 درصد تردی را تشخیص دادند. هیچ یک از 60 اصطلاح دیگر ذکر شده توسط بیش از 37 پاسخ دهنده ذکر نشده است.