کشف انبار سیب درختی مهاباد در منزل بازیگر معروف هندی

ترکیب دانه های سیب درختی مهاباد حاوی بسیاری از اجزای فعال غیر قابل جایگزینی است، به عنوان مثال، ید و اسید آلی کلروژنیک. به گفته متخصصان، اثر ضد التهابی روی کبد دارد و از تجمع اسید اگزالیک در بدن جلوگیری می کند.

بیش از حد آن می تواند باعث نقرس شود. استخوان ها باید با پوسته قهوه ای تیره پوشیده شوند. این نشان می دهد که سیب رسیده است. در طب عامیانه، سیب اغلب برای درمان بری بری و کم خونی استفاده می شود.

عصاره رفع آخرین بیماری از آب سیب ترش تهیه می شود. یکی از این میوه ها تقریباً 2.5 میلی گرم آهن و ویتامین C کافی دارد. برای جلوگیری از تصلب شرایین، پزشکان خوردن میوه های تازه را توصیه می کنند، زیرا حاوی پکتین است.

دیواره رگ های خونی را تقویت می کند. با این حال، کارشناسان استفاده از آب سیب را رد نمی کنند. در روزی که توصیه می کنند نصف لیوان نوشیدنی را سه بار قبل از غذا بنوشید، که به کاهش سرعت پیشرفت آترواسکلروز کمک می کند.

آب سیب برای کسانی که دچار حمله قلبی شده اند نیز مفید است. سیب به دلیل دارا بودن فسفر تاثیر مثبتی بر مغز دارد، آب آن باعث آرامش سیستم عصبی و بهبود خواب می شود. برای سرماخوردگی، سرفه و گرفتگی صدا در گلو، متخصصان دم کردن پوست سیب را توصیه می کنند.

در طول روز نمی توانید بیش از سه لیوان بنوشید. پوست سیب حاوی اسید اورسولیک است که اثر آنتی اکسیدانی قوی دارد. این به نوبه خود به سوزاندن چربی و حفظ توده عضلانی کمک می کند.

با گاستریت، با اسیدیته کم، پزشکان توصیه می کنند دوباره سیب سبز بخورید. قبلاً باید هسته میوه را جدا کنید، اما پوست آن را باید رها کنید، مگر اینکه سیب به هر نحوی عمل آوری شده باشد و کاملاً شسته شده باشد.

بهترین زمان برای غذا خوردن صبح است، خوردن سیب در شب توصیه نمی شود. در عین حال، متخصصان خاطرنشان می کنند که قبل و بعد از خوردن سیب، بیماران نباید به مدت 4-5 ساعت غذا بخورند.

سیب می تواند به طور قابل توجهی وضعیت پوست، مو و ناخن را بهبود بخشد. به گفته اینا کازمینا، متخصص پوست و زیبایی، سیب برای همه قابل دسترس است، اما در عین حال میوه ای بسیار ارزشمند است.