بادام زمینی نم گرفته موجب پوسیدگی دندان می شود

بادام زمینی تفت داده شده، نمک زده، شکرک زده می شود و همچنین به صورت خام استفاده می شود. از آن برای تهیه کره، شیرینی و شیرینی استفاده می شود. علاوه بر این، متخصصان آشپزی اغلب مغزها را به سالاد، سس و غذاهای سبزیجات اضافه می کنند.

یکی از محبوب ترین غذاهایی که از چنین مغزهایی تهیه می شود، کره بادام زمینی خانگی است. نحوه تفت دادن بادام زمینی، ساده ترین راه برای تفت دادن بادام زمینی این است که آن را در ماهیتابه بدون روغن انجام دهید.

برای انجام این کار، بادام زمینی نم گرفته را بشویید، بگذارید کمی خشک شود و سپس آن را روی آتش بگذارید. بادام زمینی را باید 15-20 دقیقه سرخ کنید و مرتب هم بزنید تا مغز آن نسوزد. آمادگی با شکست تعیین می شود.

مهره باید به راحتی پوست کنده شود و به دو قسمت تقسیم شود. سطح آن باید طلایی باشد. بادام زمینی برای کاهش وزن، بادام زمینی که با پروتئین اشباع شده است، به سرعت احساس گرسنگی را برطرف می کند، برای فعالیت بدنی نیرو و انرژی می بخشد.

علاوه بر این، چنین آجیلی منبعی از فیبر غذایی نامحلول است که به کاهش وزن کمک می کند. در عین حال، بادام زمینی نباید مورد سوء استفاده قرار گیرد، زیرا کالری بسیار بالایی دارد. اگر هر روز بادام بخورید چه اتفاقی برای بدن می افتد؟

بادام زمینی تازه و ایمن برای خوردن دارای هسته های خشک و براق است که از نظر رنگ تفاوتی ندارند. هرچه آجیل سبک تر باشد، تازه تر و ایمن تر است. مغز بادام زمینی زرد و تلخ محصولی فاسد و خطرناک است که باید دور ریخت.

بادام زمینی باید در مکانی تاریک و خنک نگهداری شود. مطلوب است که در همان زمان در یک ظرف شیشه ای محکم بسته شود. ماندگاری این گونه آجیل ها با نگهداری مناسب 1 سال است.
چگونه بادام زمینی پرورش دهیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.