شیره انگور لاغر کننده موجب زخم معده در مردان می شود

نتایج حاکی از مهار قابل توجه بار کاندیدا آلبیکنس 5 روز پس از چالش بود. این یافته ها نشان می دهد که شیره انگور لاغر کننده با محتوای بالای فلاوان 3-اول پلیمری می تواند در عفونت های مخاطی مانند کاندیدیازیس واژن استفاده شود.

شیره انگور حاوی پروآنتوسیانیدین است که ممکن است از پیشرفت سرطان جلوگیری کند. مطالعه‌ای که در مجله منتشر شد، نشان داد که شیره انگور دارای خواصی هستند که می‌توانند شدت سرطان پوست را کاهش دهند.

تیم تحقیقاتی با استفاده از موش‌های بدون مو، توانایی پروآنتوسیانیدین‌های هسته انگور را برای کند کردن شکل‌گیری تومور پوست آزمایش کردند. محققان به این نتیجه رسیدند که شیره انگور “می تواند در کاهش اثرات نامطلوب بهداشتی ناشی از UV در پوست انسان مفید باشد.”

تصور می‌شود که ماهیت محافظتی پروآنتوسیانیدین‌ها از طریق تعدادی مسیر از جمله کاهش استرس اکسیداتیو و سرکوب سیستم ایمنی با تغییر فعالیت سیتوکین‌ها انجام می‌شود. برای تثبیت یافته ها به تحقیقات بیشتری نیاز است.

تقریباً 71.5 درصد شیره انگور را ماده خشک تشکیل می دهد. آب 28 تا 44 درصد وزن کل دانه را تشکیل می دهد. با این حال، شیره انگور همچنین حاوی تعدادی از مواد فعال بیولوژیکی است که، حتی در غلظت های کم، بر فرآیندهای زندگی، نه تنها به طور مثبت، بلکه منفی نیز تأثیر می گذارد.

این مواد از منابع طبیعی جدا شده اند و در ساختار خود می توانند تفاوت های قابل توجهی با یکدیگر داشته باشند. آزمایش‌های متعدد ارتباط قابل‌توجهی بین آنتی‌اکسیدان‌ها، مانند ویتامین‌های A و E و کاروتنوئیدها (آلفا کاروتن، بتاکاروتن، گزانتین، بتا کریپتوکسانتین، لیکوپن) و بسیاری از بیماری‌های حاد را نشان داده‌اند.

شیره انگور یک محصول ضایعاتی در بخش شربت است و استفاده مناسب از این ضایعات می تواند به منبع جدیدی از مواد مغذی منجر شود. روغن‌های دانه تاک اجزای مشترک مهم غذا هستند و شواهد رو به رشد نشان می‌دهد که اسیدهای چرب منفرد از دانه‌ها ممکن است نقش‌های متفاوتی در سلامت انسان، به‌ویژه در مدیریت بیماری‌های حاد و مزمن داشته باشند.

رژیم های غذایی غنی از اسیدهای چرب خاص به طور بالقوه می توانند از بسیاری از مشکلات یا بیماری های سلامتی جلوگیری کنند. به عنوان مثال، اسیدهای چرب غیراشباع امگا به پیشگیری از سرطان، بیماری قلبی، فشار خون بالا و اختلالات خود ایمنی کمک می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.