خوراک بادمجان مدیترانه ای موجب دعوای زن و شوهری در خیابان شد

ممکن است تعجب کنید، اما خوراک بادمجان مدیترانه ای پخته شده با پنیر یک غذای غیرمنتظره خوشمزه است. 4 بادمجان، 250 گرم پنیر دلمه، 200 گرم پنیر، 1 تخم مرغ، 2 حبه سیر، یک دسته از گیاهان مختلف، ادویه جات ترشی جات.

بادمجان برش خورده از طول را در آب جوش همراه با نمک به مدت 20 دقیقه بجوشانید. خنک کنید، با پر کردن پنیر، سبزی، سیر، تخم مرغ و پنیر رنده شده پر کنید. با ادویه بپاشید و در فر بپزید.چنین سالاد بادمجانی را می توان در تمام طول سال تهیه کرد.

می توانید آن را در پاییز نگهداری کنید و در صورت نیاز در شیشه ها را باز کنید. برای سالاد: 1 کیلوگرم بادمجان، 1 فلفل دلمه ای شیرین، 1 پیاز، 1 هویج، 3 حبه سیر، 80 میلی لیتر روغن نباتی، 50 میلی لیتر سرکه 9٪، 1 قاشق چایخوری. نمک، 1 قاشق غذاخوری. ل شکر، 0.5 قاشق چایخوری فلفل سیاه زمینی.

بادمجان خرد شده به مکعب های بزرگ را در آب جوش نمک به مدت 10 دقیقه بجوشانید. در یک قابلمه را با پیاز خرد شده، فلفل، هویج و سیر مخلوط کنید، مواد را اضافه کنید و روی حرارت ملایم به مدت 10-15 دقیقه بجوشانید.

یک غذای بادمجان زیبا و اشتها آور با ژامبون و پنیر و سبزیجات 4 عدد بادمجان، 2 عدد گوجه فرنگی، 2 عدد فلفل دلمه ای شیرین، 300 گرم ژامبون و پنیر، 1 دسته سبزی هر بادمجان را از طول در بشقاب برش دهید.

اما بدون بریدن به ساقه حدود 1.5 سانتی متر، تفاله را نمک بزنید، بگذارید 20 دقیقه بماند، سپس آبکشی کرده و خشک کنید تا تلخی اضافی آن گرفته شود. گوجه فرنگی، فلفل، ژامبون، 200 گرم پنیر، به ورقه های نازک بریده شده، آنها را به ترتیب تصادفی بین برش های بادمجان بچینید.

در فر بپزید، با پنیر رنده شده و سبزیجات بپاشید، بلافاصله سرو کنید. کاسه بادمجان خوشمزه و دلچسب با گوشت مرغ را می توانید به صورت گرم در سر سفره جشن یا شام خانوادگی سرو کنید. 1 بادمجان، 1 سینه مرغ بدون استخوان، 4 گوجه فرنگی، 160 گرم پنیر سفت، 1.5 قاشق غذاخوری. ل سس سویا، 1 حبه سیر، 0.5 قاشق چایخوری.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.